In verband met de Corona maatregelen vanuit de rijksoverheid/RIVM zijn wij verplicht gesteld u een aantal vragen te stellen.
Bij het maken van een reservering en bij het verblijf in ons restaurant en/of terras aanvaard en verklaard u het volgende:

  • U dient uw handen te ontsmetten dan wel te wassen op een van de beschikbare wasgelegenheden of desinfectie apparaten bij binnenkomst.
  • U heeft géén gezondheidsklachten welke gerelateerd zijn aan covid-19 (het corona-virus).
  • U bent momenteel niet in quarantaine geplaatst of behoord daar te zijn.
  • U komt met een gezelschap welke maximaal met 4 personen aan één tafel zit.
  • Dat u de instructie opvolgt, welke zorgdragen voor een gezellig en veilig verblijf bij ons. 
  • Dat u bij ons een fijn en zorgeloos maar vooral smakelijk verblijft zult hebben.
  • Vul uw contactgegevens in, deze worden volgens de AVG behandeld*
  • Wij werken tijdelijk met eindtijden tot 15.00 tot 18.00 tot 20.00 uur wanneer u komt bepaald u zelf.

    *) Dit laatste punt is voor ons belangrijk om te vermelden. Wij gebruiken deze gegevens NIET voor marketing of andere zaken. Wij hebben aparte formulieren welke in een afgesloten postbus gedeponeerd worden. Wij controleren deze gegevens niet en vertrouwen op uw medewerking. Indien de rijksoverheid ons om deze ingevulde formulieren vraagt zullen wij deze moeten afgeven. Maar nogmaals wij documenteren of gebruiken uw gegevens zelf niet. Op de door u aan ons verstrekte gegevens voldoen bij ons aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Voor meer vragen hierover kunt u zich wenden tot uw overheid.

 

 

Overige spelregels voor reserveringen, feesten en partijen:

  • Wij schenken geen alcohol aan personen onder de 18 jaar en vragen bij twijfel om een legitimatie bewijs.
  • Aantal personen is definitief 7 dagen voorafgaande aan het arrangement/reservering.
  • Voor alle arrangementen geldt bij onbeperkt een fair use policy. Wij schenken geen overmatige alcohol.
  • Het betreft een besloten feest echter evt. afdracht Buma/Sena is uw eigen verantwoordelijkheid, dan wel door u zelf ingehuurde muziekarrangement geregeld moeten zijn.
  • Confetti(kanon), serpentine(kanon), versnippert papier (o.a. wc rollen etc.) zijn niet toegestaan. Bij gebruik van deze of in het verlengde daarvan. Zijn wij helaas genoodzaakt om u een extra bedrag van €100,00 in rekening te brengen.
  • Betalingen op rekening dienen binnen 8 dagen na afloop voldaan te worden. Wij rekenen 5% opslag bovenop het geofferde/bevestigde bedrag. Indien u binnen de 8 dagen de gehele factuur voldoet mag u deze 5% opslag in mindering brengen op het totaal bedrag. Dit bedrag staat separaat vermeld op de factuur.

 

Op de gemaakte reservering (overeenkomst) zijn de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) van toepassing. De inhoud van deze UVH is bij de opdrachtgever bekend. Indien de opdrachtgever een exemplaar van de algemene bepalingen wenst te ontvangen verwijzen wij u door naar https://www.khn.nl/uvh-nl

 

Pannenkoekenhuis de Zon
Weemstraat 5
7031 GE Wehl

www .pannenkoekenhuisdezon.nl
info@pannenkoekenhuisdezon.nl

telefoon nummer 0314 – 700 515

Wettelijke vertegenwoordiger de heer A.J. van Campen
KVK nr.  59530936 
BTW nr. NL001866583B62